środa, 11 lutego 2015

Szkolenie uzupełniające dla egzaminatorów maturalnych




Środek ferii - 7 luty 2015 - szkolenie - Częstochowa






 

Centralna Komisja Egzaminacyjna jest instytucją przeprowadzającą szkolenia egzaminatorów w ramach projektu „Pilotaż nowych egzaminów maturalnych”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 3.2 „Rozwój systemu egzaminów zewnętrznych”, Priorytet III „Wysoka jakość systemu oświaty”.
Celem głównym szkoleń jest przygotowanie  egzaminatorów do oceniania prac osób zdających egzamin maturalny od ‎‎2015 r. z przedmiotów: ..., matematyka, .‎.

Szkolenie uzupełniające dla egzaminatorów maturalnych. Od 9 do 18. Na szczęscie widok z okna jest imponujący - Jasna Góra, to dodaje otuchy.

Szkolenie jest ciekawe, nastawione na zadania z rozszerzenia. To dobrze. Można się wiele dowiedziec, jak oceniać, jak konstruowac zadania dla przyszłych maturzystów. Towarzystwo bardzo sympatyczne. Pani prowadzoąca również. Czas upływa. Dobrze, że serwują pyszną kawę i słodkie przekąski.






Gdy już mam certyfikat w ręce pędzę pod górę. Ale zimno, uszy chce mi odmrozić- ja oczywiście bez czapki, ale dotarłam. Wchodze do kaplicy, jest OBRAZ - ostatni raz byłam tu 20 lat temu, ludzi bardzo dużo. Jedni stoją, inni sie modlą, a ja nasłuchuję, akurat jest ślub - to chyba dobra wróżba.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz